Język angielski/hiszpański – wykorzystujemy naturalne predyspozycje dziecka: jego
spontaniczność, działanie intuicyjne, potrzebę ruchu i nieustanną imitację zachowań.
Podczas nauki aktywujemy wszystkie zmysły: dzieci słuchają, patrzą, powtarzają oraz
„dotykają” nowo poznanych słów, co sprawia, że zupełnie nieświadomie i bez wysiłku
przyswajają sobie słówka i zwroty.
Rytmika z tańcem i śpiewem – jest to metoda wychowania muzycznego, istotą zajęć jest odtwarzanie przebiegu muzycznego za pomocą ruchów ciała, ale jest to również taniec, śpiew, gra na instrumentach, improwizacja ruchowa oraz instrumentalna. Metoda ta poprzez ruch, śpiew i tworzenie realizuje cele wychowania ogólnego, oparte na zrozumieniu tkwiącej w dziecku potrzeby ruchu i aktywności – wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę. Zajęcia rytmiczne to przede wszystkim nauka poprzez wspólną zabawę, która prowadzona jest tak, aby zdobywanie wiedzy kojarzyło się dziecku z przyjemnością.
Zajęcia sportowe – 1x tydzień. Naturalną potrzebą dziecka jest ruch. W okresie wzrostu, kościec dziecka jest bardzo podatny na deformację. W okresie przedszkolnym kształtują się krzywizny kręgosłupa i prawidłowy kształt stopy. Mięśnie są słabe i konieczne jest ich wzmacnianie, również praca stawów i więzadeł potrzebuje wzmocnienia. Dlatego ruch intuicyjnie dla dzieci jest tak ważny i potrzebny. Ruch da im szansę uzyskania prawidłowej postawy, mocnych mięśni, ustrzeże od skrzywień, usprawni stawy, poprawi możliwości fizyczne ciała.
Malarstwo intuicyjne – 1x tydzień – alarstwo intuicyjne to pociąganie pędzlem po płutnie duszy. To sposób na rozwój kreatywności i samoświadomości przez wyrażanie uczuć, marzeń czy pragnień. To sztuka malowania bez ocen, zasad czy oczekiwań. Dzieci eksperymentują z różnorodnymi technikami malarstwa, ucząc się prawdziwej ekspresji. Ułatwimy im i nauczymy wyrażenie siebie, oraz nazywania emocji. Malarstwo wspiera naukę uważności i stawiania czoła problemą, poprawiając tym samym koncentrację dziecka.
Zajęcia umuzykalniania dziecka – umuzykalnianie dziecka wpływa pozytywnie nie tylko na jego zdolności muzyczne, przede wszystkim wspomaga wszechstronny, emocjonalny, fizyczny i intelektualny rozwój. Dziecko z łatwością uczy się nowych piosenek, a dodatkowo audiuje, czyli myślowo przetwarza muzykę. Uprawianie muzyki wymaga też, podzielności uwagi, czyli jednocześnie śpiewamy, wyciągamy ręce w górę lub w dół, maszerujemy lub kołyszemy się. Muzykowanie, zwłaszcza w grupie, spełnia też ważne funkcje społeczne i wychowawcze. Zajęcia umuzykalniania prowadzone w naszym przedszkolu umożliwią dziecią dużo frajdy i radości z poznawania różnorodnych stylów muzycznych, zadbany o rozwój ich kreatywności i umiejętność pracy w grupie.
Robotyka z programowaniem – 1x tydzień – jest jedną z najmłodszych nauk, która łączy w sobie
elementy mechaniki, automatyki, elektroniki, sensoryki, cybernetyki oraz informatyki.
Łączymy elementy zabawy z nauką, w efekcie dzieci szybciej przyswajają informacje,
czerpiąc z tego dużo frajdy.
Laboratorium naukowo- badawcze – 1x w miesiącu – ma na celu rozbudzenie ciekawości otaczającego
świata, oraz nauczenie dzieci prowadzenia obserwacji i wyciągnięcie wniosków z
doświadczeń i eksperymentów oraz zapoznanie przedszkolaków z nowymi pojęciami z
zakresu nauk przyrodniczych i technicznych.
Lego – wykorzystywanie Lego w edukacji przedszkolnej ma na celu nabywanie
doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze jego
rozwoju w toku wielokierunkowej aktywności. Dzięki odwzorowywaniu i budowaniu
dziecko rozwija podstawy orientacji w przestrzeni i czasie, klasyfikuje przedmioty oraz
zapoznaje się z pojęciem liczby w aspekcie kardynalnym i porządkowym.
Warsztaty kulinarne – począwszy od wejścia będzie Cię prowadził zapach domowego
wypieku i międzynarodowej kuchni, a to wszystko za sprawą wykwalifikowanego
kucharza i cukiernika, który na zajęciach kulinarnych wprowadza dzieci w świat
smaków
Dogoterapia – metody terapeutyczne opierające się na dobroczynnym, leczniczym
wpływie zwierząt na zdrowie i samopoczucie dzieci. Kierowane są do dzieci mierzących
się z najróżniejszymi dysfunkcjami, zaburzeniami i chorobami .Dzięki tym metodą
dzieci łatwiej pokonują lęki, budują więzi, wyrażają swoje emocje i komunikują się ze
światem
Wszystkie ww. zajęcia są zajęciami bezpłatnymi, ich koszt pokrywa organ prowadzący.